17 خرداد 1402
122

استاندار گلستان گفت: سال گذشته عهد بستیم تا قهرمانی را در لیگ برتر تکرار کنیم و امیدوارم امسال شاهد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا باشیم.

استاندار گلستان: امیدوارم شاهد قهرمانی شهرداری گرگان در آسیا باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شامگاه سه شنبه علی محمد زنگانه در در آئین تجلیل از قهرمانان تیم بسکتبال شهرداری گرگان و کسب سومین قهرمانی لیگ برتر کشور در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: سال گذشته با هم عهد بستیم که قهرمانی را  تکرار کنیم و شما موفق شدید و امیدوارم شاهد قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آسیا نیز باشیم.

وی افزود: در حال حاضر شما در میانه راه مسابقات آسیایی هستید و با توجه به اراده و توان موجود در تیم بسکتبال ، امیدوارم مقام قهرمانی آسیا را کسب کنید.

استاندار گلستان گفت: تلاش ما جذب حامیان مالی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان است تا حمایت بهتری از این تیم صورت گیرد.

زنگانه با تقدیر از حمایت هواداران و مردم گرگان از این تیم افزود: صمیمانه از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان تقدیر می کنم و البته تلاش ما برآورده کردن انتظارات مردم در زمینه ورزش است.

استاندار گلستان با بیان اینکه کار تیمی و اتحاد شما در نظام مدیریتی نیز الگو است گفت: بدون توجه به حواشی، با قدرت و قوت تلاش کنید. چراکه همدلی منجر به موفقیت می شود.

وی در خصوص ساخت سالن مناسب برای این تیم گفت: برای ساخت سالن ۶ هزار نفری بسکتبال در شهر گرگان به شدت پیگیر هستیم و تلاش ما جذب حداکثری برای مصوبه ۱۵۰ میلیارد تومانی این سالن است.

زنگانه ادامه داد: در سفر اول رئیس جمهور به گلستان قدم های خوبی برای حوزه ورزش برداشته شد و امیدواریم مصوبات ارزشمندی در سفر دوم ایشان داشته باشیم و بی تردید تحقق تمام مصوبات سفر ضروری و الزامی است.

پایان پیام/


https://gorganema.ir